Du når oss genom att ringa eller maila:

Rosa: 073 637 26 36

Lila: 076 147 76 20

E-Post

Rektor Susanne Ekman 0278 – 155 51

E-Post

Du besöker oss på:

Vråkvägen 4-6, 821 50 Bollnäs

KLICKA HÄR FÖR KARTA

Hur får jag en plats?

För att placera ditt barn hos oss bör du ringa förskolan eller maila till oss och ställa ditt barn i kö.  Verksamheten är öppen för alla och placering sker utifrån anmälningsdatum och i mån av plats på respektive avdelning, där vi strävar efter en bra sammansättning av barngruppen. Vi har syskonförtur.

Välkommen!

Undrar du över något eller har synpunkter eller klagomål på verksamheten!                                    Styrelsen kommer skyndsamt att bekräfta och utreda ärendet innan återkoppling sker.

Blankett för klagomål och synpunkter här

Ring, skriv eller maila där du beskriver ditt ärende. Du kan vara anonym men då kan vi naturligtvis inte återkomma till dig. Styrelsen kommer att behandla alla ärenden.              Detta är ett viktigt led i förskolans utveckling.